Nadat je bestelling is afgerond en bevestigd, is het vaak niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. In het geval van vervoersartikelen is het van groot belang om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om foutieve leveringen en daarmee gepaard gaande extra (hoge) kosten te voorkomen. We zullen ons uiterste best doen om deze bestelling te stoppen, maar in veel gevallen is dit niet meer mogelijk.

Ik heb een foutief en/of niet bestaand afleveradres ingevuld, wat nu?

In geval van een bestelling met Nederland als leveradres, geeft onze webshop altijd een melding wanneer het blijkt dat de combinatie tussen het huisnummer en postcode niet overeenkomt. Echter, is het van belang dit altijd zelf als nog te controleren. Wanneer PostNL vaststelt dat de combinatie niet overeenkomt, zullen zij proberen het juiste adres alsnog te achterhalen. Het pakket zal dan worden aangeboden op het adres dat door PostNL is aangepast, je kunt daar vervolgens de bestelling ophalen. Als het pakket wordt geweigerd op het aangepaste adres, of het is niet gelukt het juiste adres te achterhalen, wordt het teruggestuurd naar de afzender. De extra kosten die hiervoor gemaakt worden, zullen in rekening worden gebracht.

Andere vragen