aanmelden voor reparatie kan via de klantenservice.
Stuur een e-mail

Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.

Dat lossen we natuurlijk voor je op.
Neem contact op met de klantenservice.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

  • Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;
  • Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen van retour.

  • Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk)

Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis.

Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via de klantenservice. Stuur een e-mail

De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor de koper. Slechts wanneer de fout bij leidingshop is veroorzaakt zijn de kosten voor het retourneren voor ons.

Pakketartikelen.

  • Je stuurt uw retourpakket naar onderstaand adres. ( pakketkosten voor uw rekening)

Retouradres
Leidingshop B.V.
Eijkenakker 1
5571 SL Bergeijk

Vervoersartikelen.

  • Je laat de artikelen ophalen door onze vervoersdienst ( vervoerskosten 45,- euro )

Neem voor retourneren van vervoersdienst producten contact op met de klantenservice.