Klantenservice: Garantie en reparatie
Garantietermijn
Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer een artikel stuk gaat, zowel binnen als buiten het garantietermijn. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een wettelijke garantietermijn. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Houdt er rekening mee dat artikelen in originele staat dienen te verkeren om aanspraak te maken op garantie.
Twijfel je of jouw defecte artikel onder de garantie valt? Nee dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@leidingshop.nl of 085 - 401 9164 zodat we jou het snelst kunnen helpen.
Garantie- en reparatieaanvraag
Garantie- of reparatieaanvraag
Zowel binnen als buiten de garantie kun je bij ons terecht voor een garantie- en reparatie aanvraag. Valt de reparatie onder fabrieksgarantie dan wordt dit uiteraard vergoed. Wanneer het een defect betreft welke buiten de garantie valt, of door eigen schuld komt, dan komen hier altijd standaard onderzoekskosten bij kijken. Deze kosten weten we helaas op voorhand niet en kunnen daarom variëren. Na het reparatieonderzoek word het probleem en de eventueel bijkomende kosten met je besproken zodat je de keuze kunt maken of je het wilt laten repareren of niet. Houdt er rekening mee dat artikelen in originele staat dienen te verkeren om aanspraak te maken op garantie.
Neem in dit geval altijd even contact op met onze klantenservice via klantenservice@leidingshop.nl of 085 - 401 9164, zodat we snel kunnen schakelen.
Garantieaanvraag Gardena artikelen
Heb je bij ons een Gardena artikel gekocht, maar blijkt deze niet naar behoren te functioneren? Dan kan je rechtstreeks bij Gardena terecht voor de garantie- en reparatie aanvraag via deze link. Wel zo makkelijk, zo wordt jouw vraag nog sneller in behandeling genomen!