Klantenservice: Bezorgen en ophalen
Levertijd
We doen er alles aan om je order zo snel mogelijk uit te leveren. Heb je gekozen voor een specifieke leverdatum? Dan gaan we alles op alles zetten om je bestelling daadwerkelijk op deze dag te leveren. Echter is dit altijd onder voorbehoud maar we doen uiteraard ons best!
Pakketdienst
We doen er alles aan om de bestelde artikelen zo snel mogelijk aan te leveren bij de pakketdienst. Per artikel wordt de meest actuele voorraadstatus getoond op onze website, dit is een momentopname. Wil je zeker zijn van de actuele voorraadstatus of over de hoeveelheid artikelen in ons afhaalmagazijn, vragen we je om even te bellen naar onze klantenservice: 085 - 401 9164
Vervoersdienst
Houdt er rekening mee dat vrachtzending ca. 2 tot 3 werkdagen levertijd nodig heeft. Gezien vrachtzendingen worden uitbesteed aan een externe vervoerder, ontvang je helaas geen track & trace code van de levering. We kunnen je 24 uur na het plaatsen van de bestelling meer informatie geven over de levering. Mocht je zekerheid willen omtrent de levering, neem dan even telefonisch contact met ons op zodat we de zending voor je kunnen nakijken.
Afhalen in Bergeijk
Wanneer je hebt gekozen voor afhalen in onze winkel in Bergeijk, ontvang je zodra je bestelling klaar staat altijd eerst een e-mail van ons. Zodra je deze e-mail hebt ontvangen ben je vrij om de bestelling op te halen op het moment dat voor jou het beste uit komt. Je pakket blijft 30 dagen op je wachten.
Is een artikel tijdelijk niet op voorraad?
Helaas komt het wel eens voor dat artikelen tijdelijk niet op voorraad zijn, deze artikelen zijn op dat moment ook niet te bestellen. Hiervan is de leverdatum namelijk (nog) niet bekend. Vaak kunnen we wel een schatting geven over de levertijd. Neem hiervoor even telefonisch of per mail contact op met onze klantenservice.
Verzendkosten
Bij het openen van je winkelmandje zijn de verwachte verzendkosten te zien. Zo sta je nooit voor een onverwachte verrassing! We hanteren verschillende levermethode. Afhankelijk van welke levermethode worden de verzendkosten berekend.
- Bezorging via pakketdienst
- Bezorging via vervoersdienst
- Ophalen in onze winkel te Bergeijk
1) Bezorging via pakketdienst
Dit is de meest voorkomende leveringsmethode, welke geldt voor alle artikelen m.u.v. grote, zware en breekbare producten voor zowel Nederland & België. Je bestelling via pakketdienst wordt vanaf €100 gratis bij je geleverd. Is je bestelling onder de € 100,- dan berekenen wij € 5,95 verzendkosten.
2) Bezorging via vervoersdienst*
Om te voorkomen dat grote / zware en breekbare producten beschadigen, verzenden we deze met vrachtvervoer. Hiervoor worden de volgende verzendkosten gehanteerd voor zowel Nederland als België:
Bij een orderbedrag van €0 tot en met € 299,- berekenen wij € 40,- verzendkosten
Bij een orderbedrag van € 300,- tot en met € 449,- berekenen wij € 30,- verzendkosten
Bij een orderbedrag van € 450,- tot en met € 599,- berekenen wij € 20,- verzendkosten
Bij een orderbedrag van €600,- gratis levering
*vervoersdienst zijn grote, zware, breekbare producten zoals grote rollen en lengte buizen en/of leidingen.
3) Ophalen bij onze afhaalbalie te Bergeijk
Je bent van harte welkom om je bestelling op te halen bij onze afhaalbalie te Bergeijk.
Let op: mochten er artikelen worden geretourneerd waarbij het uiteindelijke orderbedrag onder het gratis verzendbedrag komt, zullen de verzend- en/of vrachtkosten met terugwerkende kracht in rekening worden gebracht.
Bestelling afhalen
Bij het plaatsen van je bestelling kun je ook kiezen voor het afhalen van je bestelling. Op het moment dat wij je bestelling hebben ontvangen gaan we er alles aan doen om deze zo spoedig mogelijk voor je klaar te zetten. Je ontvangt vooraf altijd een telefoontje en of mailtje wanneer de bestelling voor je klaar staat.
Bestelling volgen
Je zit natuurlijk met smacht te wachten op je bestelde artikelen, dat begrijpen wij! We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn over de levertijd. Afhankelijk van de verzendmethode kun je jouw bestelling volgen.
Pakketdienst
Zodra je bestelling bij ons het magazijn heeft verlaten, ontvang je automatisch een mail met track & trace gegevens. Deze wordt per e-mail verzonden en kun je vaak ook nog terugvinden in de mail met de factuur. Via de track & trace code kun je eenvoudig in de gaten houden waar het pakket zich bevindt en op welke dag en tijdstip deze geleverd gaat worden.
Vrachtzending
Gezien vrachtzendingen worden uitbesteed aan een externe vervoerder, ontvang je helaas geen track & trace code van de levering. We kunnen je 24 uur na het plaatsen van de bestelling meer informatie geven over de levering. Houdt er rekening mee dat vrachtzending ca. 2 tot 3 werkdagen levertijd nodig heeft. Mocht je zekerheid willen omtrent de levering, neem dan even telefonisch contact met ons op zodat we de zending voor je kunnen nakijken.
Niet thuis bij levering
Het kan wel eens voorkomen dat je niet thuis bent op het moment dat je bestelling wordt aangeboden. Zie onderstaand per vervoersdienst wat je kan verwachten.
Pakketdienst
Wanneer je niet thuis bent zal in veel gevallen de bezorger het pakket afleveren bij de buren. Mocht dit niet lukken proberen ze het op een andere dag nog eens. De pakketdienst laat altijd een berichtje achter (dan wel in de brievenbus of via de mail) met verdere informatie omtrent je pakket.
Vervoersdienst
Wordt je bestelling geleverd met vervoersdienst maar ben je niet thuis? Dan zal de bezorger je altijd telefonisch proberen te bereiken mits er een telefoonnummer bekend is. De vervoerder zal vragen of de bestelling achtergelaten kan worden op een afgesproken plaats. Is dit niet mogelijk, dan wordt er gekeken naar een nieuwe afleverdatum. Let er wel op dat hier extra kosten aan verbonden kunnen worden.
Pakket niet of gedeeltelijk ontvangen
Geeft de track & trace van je bestelling aan dat je pakket is afgeleverd, maar is dit niet zo? Dan vragen wij je om de volgende stappen te doorlopen:
- Klopt het bezorgadres wat je hebt ingevuld? Zo nee, neem even contact op met onze klantenservice.
- Heb je een “niet thuis” bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, afgegeven bij een afhaalpunt of wordt het op een andere dag nogmaals aangeboden door de pakketdienst.
Kloppen bovenstaande punten maar heb je (een deel van) het pakket nog steeds niet ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice via klantenservice@leidingshop.nl of 085 - 401 9164
Gedeeltelijke levering
Geen zorgen je pakketje is vast nog onderweg. Het kan namelijk zo zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd door de pakketdienst. Is het niet duidelijk of alles geleverd is? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@leidingshop.nl of 085 - 401 9164
Vertraagde levering
Vervelend dat je pakketje vertraging heeft opgelopen! Zowel onze vervoersdienst als pakketdienst doen er alles aan om je pakket zo spoedig mogelijk bij je te leveren. Heb je 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag alsnog je pakketje niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@leidingshop.nl of 085 - 401 9164.
Levering buiten Nederland of België
We hanteren binnen Nederland en België dezelfde verzendkosten. Wat die verzendkosten precies zijn is hier te bekijken. Wil je graag een bestelling laten bezorgen buiten Nederland of België, neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Onze klantenservice is bereikbaar via klantenservice@leidingshop.nl of 085 - 401 9164.
Vervoersverklaring
Ben je een zakelijke klant van ons, welke gevestigd is buiten Nederland en kom je artikelen afhalen? Dan ben je verplicht om de vervoersverklaring in te vullen. Dit kan uiteraard ter plekke bij ons in de winkel, of vooraf via volgend formulier: vervoersverklaring