Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd bij de vervoerder. Op de Track & Trace pagina op de website van PostNL & DPD kun je dit checken. Daar zie je de status van al je pakketjes.

Is het niet duidelijk of alles is geleverd neem dan contact op met de klantenservice
Bel naar 085 401 9164 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur)
Stuur een e-mail


Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in de mail. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op:

Bel naar 085 401 9164 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur)
Stuur een e-mail

Bezorging via pakketdienst

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een afhaalpunt van de bezorgdienst bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via de track trace code vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

Bezorging via vervoersdienst
De bezorger belt je als je niet thuis bent en of hij je bestelling kan achterlaten op een plaats wat u met de bezorger afspreekt.

Vervelend dat je pakketje is vertraagd. Ga naar de track trace link van de bezorger om de meest actuele bezorginformatie over je bestelling te vinden.

Meestal zijn vertraagde pakketjes er alsnog de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met de klantenservice
Bel naar 085 401 9164 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur)
Stuur een e-mail

Nadat de order het magazijn heeft verlaten krijg je een bevestigingsmail dat de bestelling naar je onderweg is.

Pakketdienst

pakketten worden in Nederland verzonden met post.NL en voor België met DPD pakketdienst.
Post.NL & DPD houden je op de hoogte van de status van het pakket.

Vervoersdienst

Vervoers-artikelen worden door externe vervoersmaatschappijen geleverd, dit zijn Oegema transport & Co-Trans.
Voor het actuele bezorgmoment vragen we je om contact op te nemen met de klantenservice.

Gesplitste levering

Het kan voorkomen dat de zending word gesplitst in pakket en vervoersdienst, dit laten wij je weten.

Voor verzending binnen Nederland & België hanteren wij de volgende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag.
De verzendkosten zijn voor alle betalingsmogelijkheden gelijk.

Pakketzending

GRATIS levering vanaf € 50,- incl. Btw voor Nederland & België

Voor orders onder de € 50,- incl. Btw vragen wij porto- / behandelingskosten à € 4,95 incl. Btw.

Vrachtzending

GRATIS levering vanaf € 400,- incl. Btw voor Nederland & België

Voor grote & breekbare producten hanteren wij de volgende verzendkosten.
Orderbedrag tot en met € 400,- incl. Btw vragen wij porto- / behandelingskosten à € 29,00,- incl. Btw.

Vervoersproducten zijn grote rollen en lengte buis en/of leidingen.

Bij elk product op in de webshop staan de verwachte verzendkosten. Als u meerdere artikelen wilt bestellen, dan vindt u in het winkelwagentje de totale (eventuele) verzendkosten.
Wij hanteren de verzendkosten over de gehele bestelling.

We leveren alle artikelen volgens de normale bezorgkosten naar België.
Voor bezorgingen naar andere landen neem contact op met onze klantenservice.
Bel naar 085 401 9164 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur)
Stuur een e-mail