Bij het openen van je winkelmandje zijn de verwachte verzendkosten te zien. Zo sta je nooit voor een onverwachte verrassing! We hanteren verschillende levermethode. Afhankelijk van welke levermethode worden de verzendkosten berekend.

  1. Bezorging via pakketdienst
  2. Bezorging via vervoersdienst
  3. Ophalen in onze winkel te Bergeijk

1) Bezorging via pakketdienst

Dit is de meest voorkomende leveringsmethode, welke geldt voor alle artikelen m.u.v. grote, zware en breekbare producten voor zowel Nederland & België. Je bestelling via pakketdienst wordt vanaf €50 gratis bij je geleverd. Is je bestelling onder de € 50,- dan berekenen wij € 4,95 verzendkosten.

2) Bezorging via vervoersdienst*

Om te voorkomen dat grote / zware en breekbare producten niet beschadigen, verzenden we deze met vrachtvervoer. Hiervoor worden de volgende verzendkosten gehanteerd voor zowel Nederland als België:

Bij een orderbedrag van €0 tot en met € 299,- berekenen wij € 40,- verzendkosten
Bij een orderbedrag van € 300,- tot en met € 449,- berekenen wij € 30,- verzendkosten
Bij een orderbedrag van € 450,- tot en met € 599,- berekenen wij € 20,- verzendkosten
Bij een orderbedrag van €600,- gratis levering

*vervoersdienst zijn grote, zware, breekbare producten zoals grote rollen en lengte buizen en/of leidingen.

3) Ophalen bij onze afhaalbalie te Bergeijk

Je bent van harte welkom om je bestelling op te halen bij onze afhaalbalie te Bergeijk.

Let op: mochten er artikelen worden geretourneerd waarbij het uiteindelijke orderbedrag onder het gratis verzendbedrag komt, zullen de verzend- en/of vrachtkosten met terugwerkende kracht in rekening worden gebracht.

Bij het plaatsen van je bestelling kun je ook kiezen voor het afhalen van je bestelling. Op het moment dat wij je bestelling hebben ontvangen gaan we er alles aan doen om deze zo spoedig mogelijk voor je klaar te zetten. Je ontvangt vooraf altijd een telefoontje / mailtje wanneer de bestelling voor je klaar staat.

Nadat je order ons magazijn heeft verlaten wil je natuurlijk op de hoogte blijven wanneer je deze mag verwachten. Afhankelijk van de verzendmethode kun je jouw bestelling volgen.

Pakketdienst

Je krijgt via de mail een Track & Trace code zodat jij je bestelling kunt volgen. Heb je de track & trace code 24u na het krijgen van je factuur nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vervoersdienst

Vervoers-artikelen worden door externe vervoersmaatschappijen geleverd. Voor het actuele bezorgmoment vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Het kan wel eens voorkomen dat je niet thuis bent op het moment dat je bestelling wordt aangeboden. Zie onderstaand per vervoersdienst wat je kan verwachten.

Pakketdienst

Wanneer je niet thuis bent zal in veel gevallen de bezorger het pakket afleveren bij de buren. Mocht dit niet lukken proberen ze het op een andere dag nog eens. De pakketdienst laat altijd een berichtje achter (dan wel in de brievenbus of via de mail) met verdere informatie omtrent je pakket.

Vervoersdienst

Wordt je bestelling geleverd met vervoersdienst maar ben je niet thuis? Dan zal de bezorger je altijd telefonisch proberen te bereiken mits er een telefoonnummer bekend is. De vervoerder zal vragen of de bestelling achtergelaten kan worden op een afgesproken plaats. Is dit niet mogelijk, dan wordt er gekeken naar een nieuwe afleverdatum. Let er wel op dat hier extra kosten aan verbonden kunnen worden.

Geeft de track & trace van je bestelling aan dat je pakket is afgeleverd, maar is dit niet zo? Dan vragen wij je om de volgende stappen te doorlopen:

  1. Klopt het bezorgadres wat je hebt ingevuld? Zo nee, neem even contact op met onze klantenservice.
  2. Heb je een “niet thuis” bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, afgegeven bij een afhaalpunt of wordt het op een andere dag nogmaals aangeboden door de pakketdienst.

Kloppen bovenstaande punten maar heb je (een deel van) het pakket nog steeds niet ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Gedeeltelijke levering

Geen zorgen je pakketje is vast nog onderweg. Het kan namelijk zo zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd door de pakketdienst. Is het niet duidelijk of alles geleverd is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vertraagde levering

Vervelend dat je pakketje vertraging heeft opgelopen! Zowel onze vervoersdienst als pakketdienst doen er alles aan om je pakket zo spoedig mogelijk bij je te leveren. Heb je 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag alsnog je pakketje niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We hanteren binnen Nederland en België dezelfde verzendkosten. Wat die verzendkosten precies zijn is hier te bekijken. Wil je graag een bestelling laten bezorgen buiten Nederland of België, neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.