Leidingshop B.V.
Eijkenakker 1
5571 SL Bergeijk

E-mail:
info@leidingshop.nl
klantenservice@leidingshop.nl

Telefoonnummer:
085 - 401 9164

Whatsapp:
+31 6 49540945 (let op: je kunt via dit nummer niet bellen)

Rekeningnummer Leidingshop:
IBAN: NL91 RABO 0152 3701 88
BIC: RABONL2U

BTW nummer Leidingshop:
NL 8606.98.014.B01

KVK nummer Leidingshop:
76605205

Openingstijden:

Winkel
Klantenservice
Maandag

8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:00

8:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00

Dinsdag

8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:00
8:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00

Woensdag

8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:00
8:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00
Donderdag
8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:00
8:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00
Vrijdag
8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:00
8:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00
Zaterdag
9:00 - 12:00
Gesloten
Zondag
Gesloten
Gesloten


We horen graag van je! Of je nu vragen hebt voordat je een bestelling plaatst, een idee hebt om ons assortiment te uit te breiden of wellicht verbeteringen hebt. We staan daar altijd voor open. We streven natuurlijk naar perfectie en dat lukt alleen met een kritische blik!

Laat het ons weten via:

We bieden vast onze excuses aan voor het feit dat je een klacht hebt. Het is onze prioriteit om dergelijke situaties te voorkomen en we staan dan ook altijd klaar om de klacht op te lossen. Het snelst kunnen we dit doen wanneer je een e-mail stuurt naar klantenservice@leidingshop.nl of belt naar: 085 - 401 9164.

Indien je ontevreden bent over de afhandeling van je klacht nadat je deze hebt ingediend, heb je de mogelijkheid om deze voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt dit doen via Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl) of via het Europees ODR Platform.

Bij Leidingshop hechten we veel waarde aan de mening van onze klanten. Ongeveer 7 dagen na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een e-mail waarin we je vragen om je ervaring te delen via een beoordeling.

Onze beoordelingen worden onpartijdig beheerd door Kiyoh en streng gecontroleerd op echtheid. We tonen reviews van echte klanten, ongeacht of deze positief of negatief zijn. We belonen niemand voor het schrijven van een review, want een eerlijke mening is voor ons het belangrijkst!

Lees hier meer over hoe we onze reviews verzamelen via het platform Kiyoh.