Leidingshop B.V.
Eijkenakker 1
5571 SL Bergeijk

E-mail:
info@leidingshop.nl
klantenservice@leidingshop.nl

Telefoonnummer:
085 - 401 9164

Whatsapp:
+31 6 49540945 (let op: je kunt via dit nummer niet bellen)

Rekeningnummer Leidingshop:
IBAN: NL91 RABO 0152 3701 88
BIC: RABONL2U

BTW nummer Leidingshop:
NL 8606.98.014.B01

KVK nummer Leidingshop:
76605205

Openingstijden:

WinkelKlantenservice
Maandag

8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:00

8:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00

Dinsdag

8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:008:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00

Woensdag

8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:008:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00
Donderdag8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:008:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00
Vrijdag8:00 - 12:00 / 12:45 - 17:008:30 - 12:00 / 12:45 - 17:00
Zaterdag9:00 - 12:00Gesloten
ZondagGeslotenGesloten


Na ontvangst van je bestelling dien je deze gelijk te controleren op eventuele gebreken. Wanneer dit het geval is dien je deze gebreken binnen 24 uur, tot uiterste 5 dagen (dag van ontvangst wordt mee geteld) schriftelijk aan ons te melden. Wij gaan er alles aan doen om dit zo snel voor je op te lossen.

Het melden van een beschadigde of incomplete bestelling mag via de mail naar info@leidingshop.nl. Vermeld in de mail duidelijk je ordernummer, over welke artikel(en) het gaat en zo nodig ter verduidelijk een foto.

Binnen een paar stappen kun jij online al een beregeningsplan aanvragen. Dit doe je eenvoudig via deze pagina. Liever naar de winkel komen voor een beregeningsplan? Maak dan een afspraak. Zorg er voor dat je tijdens de afspraak een schaaltekening van je situatie mee neemt.

Voor het maken van een afspraak mail je naar info@leidingshop.nl

Of je nu een vraag, opmerking of suggestie voor ons hebt, we staan altijd open voor verbetering. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alles piekfijn in orde is en dat kan natuurlijk niet zonder kritische blik!

Laat ons gerust weten waar ruimte is voor verbetering via:

info@leidingshop.nl

085 - 401 9164

Of Whatsapp:
+31 6 49540945 (let op: je kunt via dit nummer niet bellen, enkel een appje sturen)

Allereerst excuus voor het feit dat je een klacht hebt, dit willen we natuurlijk altijd zien te voorkomen! We helpen je graag verder om de klacht zo goed mogelijk voor je op te lossen. Het oplossen van je klacht lukt het snelste wanneer je een mailtje stuurt naar klantenservice@leidingshop.nl of belt naar: 085 - 401 9164

Heb je onlangs een klacht in gediend maar ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) of via het Europees ODR Platform.