Een bestelling plaatsen bij Leidingshop is binnen enkele stappen gedaan! Zoek op de website de artikelen die je nodig hebt voor jouw klus en vul de verdere gevraagde (persoons)gegevens in.

1) Selecteer de producten
Plaats het product, of de meerdere producten, in je winkelmandje via de bestelknop.

2) Winkelmandje

Het winkelmandje vind je rechtsboven op de website en geeft aan hoeveel artikelen in het mandje geplaats zijn. Wanneer je het op icoontje drukt krijg je een overzicht te zien van je winkelmandje met bijbehorende details.

3) Inloggen
Voor het plaatsen van een bestelling kun je ervoor kiezen om een account aan te maken bij Leidingshop. Dit vergemakkelijkt het aankoopproces voor de toekomst. Bestellen zonder account? Geen probleem! Ga verder als gast in het bestelproces.

4) Adresgegevens

Voer je persoonsgegevens en het afleveradres in zodat jouw bestelling op de juiste bestemming afgeleverd wordt. Vul alle velden zo volledig mogelijk in.

5) Betaalwijze

Bij Leidingshop bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan. Kies de betaalwijze waarmee jij jouw bestelling wil betalen.

6) Bestelling plaatsen

Alles correct ingevuld? Mooi! Klik op “bestelling plaatsen” om het bestelproces af te ronden. Vanaf dit moment gaat Leidingshop aan de slag met de bestelling en doen we er alles aan dat de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis bezorgd wordt.

Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om artikelen uit deze bestelling te wijzigen, te verwijderen of juist extra artikelen toe te voegen. Je bestelling wordt één op één doorgezet en zoals we beloven: zo snel mogelijk verzonden.

Wanneer je de (recent) geplaatste bestelling wil annuleren is het belangrijk dat je telefonisch contact met ons opneemt. Als de bestelling nog niet te ver gevorderd is in het verzendingsproces zullen wij ons best doen om deze tegen te houden.

Indien je bestelling helaas te ver gevorderd is in het verzendingsproces of mogelijk al meegegeven aan de transportdienst, is annulering niet meer mogelijk. Wij adviseren je de bestelling in ontvangst te nemen en retour te sturen volgens de retourvoorwaarden.

Let op: bestellingen die via externe vrachttransport partijen worden geleverd kunnen niet geannuleerd worden.

Na het afronden van het bestelproces is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Mocht de bestelling geleverd worden door een externe vervoerspartij is het belangrijk dat je zo snel mogelijk telefonisch contact met Leidingshop opneemt om foutieve levering en daarmee gepaard gaande extra (hoge) kosten te voorkomen. We zullen hierna ons uiterste best doen om de bestelling te stoppen.

Ik heb een foutief en/of niet bestaand afleveradres ingevuld, wat nu?

Wanneer je woonachtig bent in Nederland zal het webshopsysteem aangeven of het ingevoerde afleveradres correct is. Afleveradressen in België en Duitsland kunnen niet door het systeem gecheckt worden. Het is van groot belang dit altijd zelf nog te controleren voor je de bestelling plaatst.

Als PostNL vaststelt dat de combinatie toch foutief is, probeert men het adres te achterhalen. Het pakket zal dan worden aangeboden op het adres dat door PostNL is aangepast, je kunt daar vervolgens de bestelling ophalen. Wanneer het pakket wordt geweigerd op het aangepaste adres, of het is niet gelukt het juiste adres te achterhalen, wordt het teruggestuurd naar de afzender. De extra kosten die hiervoor gemaakt worden, zullen in rekening worden gebracht.

Wanneer je geen orderbevestiging ontvangen hebt is het advies om te kijken of de betaling succesvol afgeschreven is. Als er geen afschrijving heeft plaatsgevonden is de betaling niet geslaagd en dien je de bestelling opnieuw te plaatsen. Wanneer er wel een afschrijving heeft plaatsgevonden raden we je aan om de map ongewenst/spam te controleren.