Een online bestelling hoeft niet ingewikkeld te zijn. Bij Leidingshop is bestellen zo gepiept.
Binnen enkele stappen bepaal je zelf wat je wilt hebben, hoe je wilt betalen, en wanneer je de bestelling wilt ontvangen of ophalen.

Stap 1: Product selecteren

Plaats het product en de aantallen in de winkelwagen via de bestelknop.

Stap 2: Winkelmandje

Het winkelmandje vind je altijd rechtsboven op elke pagina, zoadat je altijd weet wat je al in je winkelmandje hebt geplaatst.
Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat.

Stap 3: Inloggen

Voor het plaatsen van een bestelling hebben we voor je 3 keuze's te weten:

  • Heb je al een eigen Leidingshop-account? meld je dan aan via het inlogscherm.
  • Heb je nog geen Leidingshop-account? maak dan eenvoudig een account aan.
  • Inloggen zonder account? Geen probleem. je hoeft er geen te hebben om de bestelling af te ronden.

Stap 4: Adresgegevens

Voer je afleveradres en/of factuuradres in.

Stap 5: Betaalwijze

selecteer hier de betaalwijze van jouw voorkeur.

Stap 6: Bestelling plaatsen

De laatste stap is natuurlijk de stap om je bestelling te plaatsen via de knop "Bestelling plaatsen" Wij gaan direct voor U aan de slag! wel zo handig.

Natuurlijk kan het voorkomen dat je zojuist de bestelling hebt afgerond, ben je iets vergeten of blijkt dat je niet het juiste artikel hebt besteld. Geen Probleem!

Neem direct contact met ons op! Zolang u nog geen bevestiging heeft gekregen dat uw bestelling het magazijn heeft verlaten kunt u uw bestelling altijd wijzingen of annuleren.
Is uw bestelling reeds onderweg? Dan kun je de bestelling op de volgende manieren nog annuleren.

Pakketdienst:

  • Actief weigeren: je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen nemen we met u contact op.
  • Retourformulier: heeft u uw pakket al in huis? Meer informatie kunt u vinden bij retourneren en ruilen

Het actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Vervoersdienst:

Voor een bestelling via de vervoersdienst gelden aangepaste retourregels.

Meer informatie kunt u vinden bij retourneren en ruilen

Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen. Hoe je jouw adres nog wel kan wijzigen, hangt af van de status van de bestelling.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzingen.

Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen dan zijn er onderstaande mogelijkheden,

Pakketdienst: Wijzig je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Tracé van PostNL. & DPD.
Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Tracé pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Leidingshop.

Vervoersdienst: Bezorging door vracht transporteur. Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al is verzonden is een wijziging vaak niet meer mogelijk.

Dit kun je zien op de product pagina. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product online.
Voor actuele voorraadstatus in het afhaalmagazijn neem contact op met de klantenservice.

Dit betekent dat we het product even niet op voorraad hebben.

Het is mogelijk om aan te geven op welke dag u de bestelling geleverd wilt hebben. voer uw gewenste leverdag in bij het bestelproces.
We proberen zoveel mogelijk aan je wensen te voldoen.