Bestelling plaatsen bij Leidingshop

Een bestelling plaatsen is bij ons zo gepiept! Binnen enkele stappen bepaal je wat je wilt hebben, hoe je de bestelling wilt betalen en wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben, óf juist wanneer je wilt dat je bestelling klaar staat voor afhalen.

1) Selecteer de producten

Plaats het product, of de meerdere producten, in je winkelmandje via de bestelknop.

2) Winkelmandje

Het winkelmandje vind je altijd rechtsboven op je pagina zodat je in één oogopslag kunt zien hoeveel artikelen je in je mandje hebt. Wanneer je het winkelmandje opent zie je de inhoud en details van je mandje.

3) Inloggen

Voor het plaatsen van een bestelling hebben we 3 opties waar je een keuze uit kunt maken:

  1. Heb je nog geen Leidingshop-account? Je meld je gemakkelijk aan via de inlogknop rechts bovenin.
  2. Heb je wel al een Leidingshop-account? Log dan gemakkelijk in via de inlogknop rechts bovenin.
  3. Bestellen zonder account? Ook geen probleem! Je kunt je bestelling ook plaatsen als gast.

4) Adresgegevens

Voer je afleveradres en/of factuuradres in zodat je bestelling op de juiste plek terecht komt.

5) Betaalwijze

Kies de betaalwijze waarmee je jouw bestelling wilt betalen.

6) Bestelling plaatsen

Klik op “bestelling plaatsen” om je bestelling af te ronden. Vanaf dit moment gaan wij voor je aan de slag en doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je de bestelde artikelen spoedig in huis hebt!

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je bij het afronden van je bestelling nog iets vergeten bent of blijkt dat je niet het juiste artikel hebt besteld. Neem in dit geval direct contact met ons op. We gaan er alles aan doen om jouw bestelling tegen te houden en indien mogelijk, nog aan te passen.

Blijkt dat wij je bestelling niet meer tegen kunnen houden? dan kun je gebruik maken van de volgende opties om je pakket te retourneren:

Pakketdienst:

Actief weigeren:

Je geeft aan de bezorger aan dat je het pakket niet wilt hebben. Wij krijgen het pakket retour en bij aankomst nemen wij contact met je op. De kosten die hiervoor gemaakt worden zullen in rekening worden gebracht.

Retourneren pakketpunt:

Heb je het pakket alsnog aangenomen? Dan kan je het retourformulier invullen en bij het dichtstbijzijnde pakketpunt je bestelling retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Vervoersdienst:

Wordt je bestelling geleverd met onze vervoersdienst maar wil je deze wijzigen of annuleren? Neem dan vooraf altijd contact op met onze klantenservice. De bestelde artikelen zijn grote, zware of breekbare producten waarbij hoge verzend- en/of retourkosten gerekend worden.

Retourneren bij afhaalbalie:

Wanneer je besluit de bestelling toch aan te nemen, ben je van harte welkom om je bestelde artikelen te retourneren bij onze afhaalbalie in Bergeijk. Je hoeft je retour van tevoren niet aan te melden, maar zorg er wel voor dat je de factuur van je order bij de hand hebt op het moment van retourneren. Wil je een artikel omruilen, dan is dit uiteraard ook mogelijk mits het gewenste artikel op voorraad is.

Zodra je een bestelbevestiging hebt gehad is het niet meer mogelijk om het bezorgadres nog te wijzingen. Heb je nog geen bestelbevestiging gehad? Neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Is je pakketje al onderweg? Dan kun je in sommige gevallen via de track & trace het bezorgadres nog aanpassen:

Pakketdienst:

Wanneer je een mailtje met track & trace hebt ontvangen van de pakketdienst, kun je in sommige gevallen nog kiezen voor het afhalen van je pakket bij een afhaalpunt. Zo voorkom je dat het pakket geleverd gaat worden bij een onbekend adres en kan je op een gewenst tijdstip het pakket ophalen bij het gekozen pakketpunt. Let op: dit is niet altijd mogelijk!

Vervoersdienst:

Neem in dit geval altijd contact op met onze klantenservice. Wanneer je bestelling al onderweg is zal het adres helaas niet meer aangepast kunnen worden.

Per artikel wordt de meest actuele voorraadstatus getoond, dit is een momentopname. Wil je zeker zijn van de actuele voorraadstatus of over de hoeveelheid artikelen in ons afhaalmagazijn, vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Is een artikel tijdelijk niet op voorraad?

Helaas komt het wel eens voor dat artikelen tijdelijk niet op voorraad zijn, deze artikelen zijn op dat moment ook niet te bestellen. Hiervan is de leverdatum namelijk (nog) niet bekend. Vaak kunnen we wel een schatting geven over de levertijd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Het is bij ons mogelijk om je gewenste bezorgdag te kiezen. We doen er alles aan om de bestelling op de door jouw gekozen dag te bezorgen. Echter kunnen we dit helaas niet altijd garanderen gezien we afhankelijk zijn van meerdere factoren. We proberen uiteraard zoveel mogelijk aan je wensen te voldoen!

Wordt je bestelling geleverd met vrachtvervoer? Dan is het helaas niet mogelijk om op zaterdag te bezorgen.

We doen er alles aan om je zo spoedig mogelijk te woord te staan bij al je vragen en/of opmerkingen. We zijn op werkdagen van 09:00 - 12:45 / 12:45 - 17:00 bereikbaar via de mail, telefonisch, gemakkelijk via WhatsApp of via de chat op onze website!

Per mail zijn we te bereiken via:
klantenservice@leidingshop.nl

Telefonisch zijn we bereikbaar via:
085 - 401 9164

Of stuur een WhatsApp naar:
+31 6 49540945 (let op: je kunt via dit nummer niet bellen)