Klantenservice: Bestellen
Bestelling plaatsen
Bestelling plaatsen bij Leidingshop
Een bestelling plaatsen is bij ons zo gepiept! Binnen enkele stappen bepaal je wat je wilt hebben, hoe je de bestelling wilt betalen en wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben, óf juist wanneer je wilt dat je bestelling klaar staat voor afhalen.
1) Selecteer de producten
Plaats het product, of de meerdere producten, in je winkelmandje via de bestelknop.
2) Winkelmandje
Het winkelmandje vind je altijd rechtsboven op je pagina zodat je in één oogopslag kunt zien hoeveel artikelen je in je mandje hebt. Wanneer je het winkelmandje opent zie je de inhoud en details van je mandje.
3) Inloggen
Voor het plaatsen van een bestelling hebben we 3 opties waar je een keuze uit kunt maken:
- Heb je nog geen Leidingshop-account? Je meld je gemakkelijk aan via de inlogknop rechts bovenin.
- Heb je wel al een Leidingshop-account? Log dan gemakkelijk in via de inlogknop rechts bovenin.
- Bestellen zonder account? Ook geen probleem! Je kunt je bestelling ook plaatsen als gast.
4) Adresgegevens
Voer je afleveradres en/of factuuradres in zodat je bestelling op de juiste plek terecht komt.
5) Betaalwijze
Kies de betaalwijze waarmee je jouw bestelling wilt betalen.
6) Bestelling plaatsen
Klik op “bestelling plaatsen” om je bestelling af te ronden. Vanaf dit moment gaan wij voor je aan de slag en doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je de bestelde artikelen spoedig in huis hebt!
Bestelling wijzigen of annuleren
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je bij het afronden van je bestelling nog iets vergeten bent of blijkt dat je niet het juiste artikel hebt besteld. Neem in dit geval direct telefonisch contact op via 085 - 401 9164. Indien je bestelling nog niet verwerkt is, gaan we er alles aan doen om jouw bestelling tegen te houden en waar mogelijk nog aan te passen of te annuleren. Let op: bij zendingen welke met vervoersdienst geleverd worden, is het wijzigen en annuleren niet meer mogelijk.
Blijkt het dat je bestelling al te ver in het proces zit, dan kunnen we helaas geen aanpassingen meer doen. De bestelling kun je bij ontvangst retourneren via een pakketpunt in de buurt. Zie hier de retourvoorwaarden.
Bezorgadres wijzigen
Blijkt het dat je na het afronden van je bestelling per abuis een verkeerde adres hebt in gevuld, dan kunnen wij dit helaas niet meer wijzigen nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Onze webshop geeft altijd een melding wanneer er een foutieve combinatie van huisnummer/postcode wordt ingevuld. Wij verwachten van onze klanten dat zij dit ten alle tijden ook zelf controleren. Wanneer PostNL tot de conclusie komt dat deze combinatie niet klopt, proberen zij alsnog het juiste adres te vinden. Het pakket zal dan ook aangeleverd worden op het door PostNL aangepast adres. Indien het pakket daar wordt aangeleverd kun je de bestelling op dat adres ophalen. Wordt het pakket geweigerd dan komt het retour afzender.
Kijk altijd de adresgegevens na om extra verzendkosten te voorkomen.
Pakketdienst: Wanneer je een mail van PostNL hebt ontvangen met de track & trace, kun je in sommige gevallen de levering aanpassen naar een pakketpunt.
Vervoersdienst: Neem in dit geval altijd telefonisch contact op met onze klantenservice via 085 - 401 9164 we dienen in dit geval direct te schakelen gezien dit hoge kosten met zich mee brengt. Wanneer de vervoerder al onderweg is zal het adres helaas niet meer aangepast kunnen worden.
Ik heb een vraag over mijn bestelling
We doen er alles aan om je zo spoedig mogelijk te woord te staan bij al je vragen en/of opmerkingen. We zijn op werkdagen van 09:00 - 12:45 / 12:45 - 17:00 bereikbaar via de mail, telefonisch, gemakkelijk via WhatsApp of via de chat op onze website!
Per mail zijn we te bereiken via:
klantenservice@leidingshop.nl
Telefonisch zijn we bereikbaar via:
085 - 401 9164
Of stuur een WhatsApp naar:
+31 6 49540945 (let op: je kunt via dit nummer niet bellen)