Klantenservice: Bestellen
Bestelling plaatsen
Bestelling plaatsen bij Leidingshop
Een bestelling plaatsen is bij ons zo gepiept! Binnen enkele stappen bepaal je wat je wilt hebben, hoe je de bestelling wilt betalen en wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben, óf juist wanneer je wilt dat je bestelling klaar staat voor afhalen.
1) Selecteer de producten
Plaats het product, of de meerdere producten, in je winkelmandje via de bestelknop.
2) Winkelmandje
Het winkelmandje vind je altijd rechtsboven op je pagina zodat je in één oogopslag kunt zien hoeveel artikelen je in je mandje hebt. Wanneer je het winkelmandje opent zie je de inhoud en details van je mandje.
3) Inloggen
Voor het plaatsen van een bestelling hebben we 3 opties waar je een keuze uit kunt maken:
- Heb je nog geen Leidingshop-account? Je meld je gemakkelijk aan via de inlogknop rechts bovenin.
- Heb je wel al een Leidingshop-account? Log dan gemakkelijk in via de inlogknop rechts bovenin.
- Bestellen zonder account? Ook geen probleem! Je kunt je bestelling ook plaatsen als gast.
4) Adresgegevens
Voer je afleveradres en/of factuuradres in zodat je bestelling op de juiste plek terecht komt.
5) Betaalwijze
Kies de betaalwijze waarmee je jouw bestelling wilt betalen.
6) Bestelling plaatsen
Klik op “bestelling plaatsen” om je bestelling af te ronden. Vanaf dit moment gaan wij voor je aan de slag en doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je de bestelde artikelen spoedig in huis hebt!
Bestelling wijzigen of annuleren
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je bij het afronden van je bestelling nog iets vergeten bent of blijkt dat je niet het juiste artikel hebt besteld. Neem in dit geval direct telefonisch contact op via 085 - 401 9164. Indien je bestelling nog niet verwerkt is, gaan we er alles aan doen om jouw bestelling tegen te houden en waar mogelijk nog aan te passen of te annuleren. Let op: bij zendingen welke met vervoersdienst geleverd worden, is het wijzigen en annuleren niet meer mogelijk.
Blijkt het dat je bestelling al te ver in het proces zit, dan kunnen we helaas geen aanpassingen meer doen. De bestelling kun je bij ontvangst retourneren via een pakketpunt in de buurt. Zie hier de retourvoorwaarden.
Bezorgadres wijzigen
Zodra je een bestelbevestiging hebt gehad is het niet meer mogelijk om het bezorgadres nog te wijzingen. Heb je nog geen bestelbevestiging gehad? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via 085 - 401 9164 om de mogelijkheden te bespreken.
Is je pakketje al onderweg? Dan kun je in sommige gevallen via de track & trace het bezorgadres nog aanpassen:
Pakketdienst:
Wanneer je een mailtje met track & trace hebt ontvangen van de pakketdienst, kun je in sommige gevallen nog kiezen voor het afhalen van je pakket bij een afhaalpunt. Zo voorkom je dat het pakket geleverd gaat worden bij een onbekend adres en kan je op een gewenst tijdstip het pakket ophalen bij het gekozen pakketpunt. Let op: dit is niet altijd mogelijk!
Vervoersdienst:
Neem in dit geval altijd telefonisch contact op met onze klantenservice via 085 - 401 9164. Wanneer de vervoerder al onderweg is zal het adres helaas niet meer aangepast kunnen worden.
Ik heb een vraag over mijn bestelling
We doen er alles aan om je zo spoedig mogelijk te woord te staan bij al je vragen en/of opmerkingen. We zijn op werkdagen van 09:00 - 12:45 / 12:45 - 17:00 bereikbaar via de mail, telefonisch, gemakkelijk via WhatsApp of via de chat op onze website!
Per mail zijn we te bereiken via:
klantenservice@leidingshop.nl
Telefonisch zijn we bereikbaar via:
085 - 401 9164
Of stuur een WhatsApp naar:
+31 6 49540945 (let op: je kunt via dit nummer niet bellen)