Klantenservice: Betalen
Betaalmethoden
Om ervoor te zorgen dat het betalen van je online bestelling snel en veilig verloopt, bieden we verschillende én veilige betaalmogelijkheden aan:
- iDEAL
- Creditcard
- PayPal
- KBC
- Belfius
- Bancontact
- Klarna
iDeal
Met iDeal betaal je makkelijk via jouw eigen bank. Na het plaatsen van je bestelling word je doorgestuurd naar een veilige betaalomgeving waar je de betaling veilig af kan ronden.
Creditcard
We bieden ook de mogelijkheid om de betaling te voldoen met een creditcard. Selecteer de kaart waarmee je wilt betalen. Vul daarna de gevraagde gegevens in. Zodra deze juist zijn ingevuld zal de betaling worden voldaan.
PayPal
Met PayPal betaal je jouw bestelling gemakkelijk online. Je rekeningnummer is gekoppeld aan je PayPal account waardoor je de betaling gemakkelijk kunt afronden.
Bancontact
Kies je voor het betalen via bancontact, dan word je na het afronden van je bestelling doorgestuurd naar een veilige betaalomgeving waar je jouw bestelling makkelijk kunt betalen.
Klarna
Eerst je bestelling in huis hebben en later betalen? Dat is mogelijk! Je kunt bij ons achteraf betalen met Klarna. Het kan voorkomen dat Klarna sommige betalingen afwijst, waar dit mee te maken heeft hangt af van verschillende factoren. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met de klantenservice van Klarna.
Afgewezen betaling
Is je betaling afgewezen? Dat is vervelend! Helaas kunnen we niet precies vertellen waardoor dat komt. Je bestelling wordt bij een afgewezen betaling in alle gevallen automatisch geannuleerd. Wil je de bestelling alsnog ontvangen? Probeer het nog eens opnieuw, of kies een andere betaalmethode.
Orderbevestiging niet ontvangen
Wat vervelend dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Controleer eerst even of er geld is afgeschreven via het gekozen betaalmiddel. Is dit niet het geval? Dan is de betaling waarschijnlijk niet gelukt en kun je de bestelling nogmaals plaatsen. Is het bedrag wel afgeschreven, controleer dan even je spam-box. Het komt nog wel eens voor dat onze mailtjes in de spam-box verdwijnen. Heel vervelend maar gelukkig wel te achterhalen!
Is bovenstaand beide niet het geval? Neem dan even contact op met onze klantenservice via klantenservice@leidingshop.nl of 085 - 401 9164. Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Terugbetaling bij annuleren of retourneren
We doen er alles aan om het reeds betaalde bedrag zo snel mogelijk aan je terug te betalen. Vanaf het moment dat wij de annulering of geretourneerde artikelen hebben ontvangen, mag je het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugverwachten via dezelfde betaalmethoden als waar de bestelling mee betaald is.
Artikelen welke in de winkel worden geretourneerd, worden nooit contant terug betaald.