Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Online kun je betalen met iDEAL, creditcard, PayPal, KBC, Belfius, Bancontact

We willen je vragen zoveel mogelijk te betalen met pin of via je smartphone. Online bestellingen kunnen alleen vooraf betaald worden. Zo voorkomen we een extra contactmoment bij de winkel.
Artikelen die direct worden gekocht kunnen worden betaald met PIN & Contante betaling.

Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL91 RABO 0152 3701 88 Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? neem even contact op met de klantenservice:
    Bel naar 085 401 9164 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur)
    Stuur een e-mail
  • Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.

Stuur een e-mail en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.

Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact met ons op. Stuur een e-mail

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in "Mijn Leidingshop" Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. Deze krijg je uiterlijk de nacht voor bezorging in je mail.

Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan of je factuur in de mail staat. Zo niet neem even contact met ons op.
Bel naar 085 401 9164 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur)
Stuur een e-mail

Alle betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

De gemiddelde terugbetaling is binnen 3 dagen.

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.