Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
Na het afronden van het bestelproces is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Mocht de bestelling geleverd worden door een externe vervoerspartij is het belangrijk dat je zo snel mogelijk telefonisch contact met Leidingshop opneemt om foutieve levering en daarmee gepaard gaande extra (hoge) kosten te voorkomen. We zullen hierna ons uiterste best doen om de bestelling te stoppen.
Ik heb een foutief en/of niet bestaand afleveradres ingevuld, wat nu?
Wanneer je woonachtig bent in Nederland zal het webshopsysteem aangeven of het ingevoerde afleveradres correct is. Afleveradressen in België en Duitsland kunnen niet door het systeem gecheckt worden. Het is van groot belang dit altijd zelf nog te controleren voor je de bestelling plaatst.
Als de pakketdienst vaststelt dat de combinatie toch foutief is, probeert men het adres te achterhalen. Het pakket zal dan worden aangeboden op het adres dat door de pakketdienst is aangepast, je kunt daar vervolgens de bestelling ophalen.
Wanneer het pakket wordt geweigerd op het (aangepaste) adres bij zowel vrachttransport of pakketdienst, of het is niet gelukt het juiste adres te achterhalen, wordt het teruggestuurd naar de afzender. Al de extra kosten die hiervoor gemaakt worden, zullen in rekening worden gebracht. Let daarom goed op bij het plaatsen van je bestelling, dat je deze goed controleert.