Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling wordt je via e-mail door Leidingshop of een externe partij op de hoogte gehouden waar je bestelling op het moment is.
Pakketdienst
Nadat je bestelling het magazijn heeft verlaten ontvang je een e-mail met de unieke track & trace code. Deze informatie is vaak ook terug te vinden in de factuurmail die je van ons ontvangt. Met jouw unieke track & trace code kun je gemakkelijk de locatie van je pakket volgen en zien op welke dag en tijdstip het geleverd wordt.
Vrachtverzending
bij vrachtverzendingen kunnen we helaas geen track & trace code naar je toesturen aangezien dit via een externe vervoerder wordt uitgevoerd. We kunnen je na 24 uur na het plaatsen van de bestelling meer informatie geven over de levering. Houdt er rekening mee dat vracht verzendingen doorgaans 2 tot 3 werkdagen nodig hebben voor levering.
Niet thuis bij levering
Het kan wel eens voorkomen dat je niet thuis bent op het moment dat je bestelling wordt aangeboden. Zie onderstaand per vervoersdienst wat je kan verwachten.
Pakketdienst | Bij een pakketzending zal de pakketdienst proberen je bestelling af te leveren bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt (indien mogelijk). Je kunt je zending volgen met je persoonlijke track & trace code die je per e-mail hebt ontvangen. Vanaf 1 juli 2022 worden er geen fysieke 'niet thuis briefjes' meer in de brievenbus bezorgd. Alle informatie verloopt digitaal via het mailadres wat je bij het plaatsen van je bestelling hebt ingevuld. |
Vrachtzending | Als je bestelling wordt bezorgd door een vervoersdienst zal de bezorger altijd proberen telefonisch in contact te komen als er een telefoonnummer bekend is. De vervoerder zal vragen of de bestelling op een afgesproken plek achtergelaten kan worden. Wanneer dit niet mogelijk is, wordt er naar een nieuwe afleverdatum gezocht. Houd er rekening mee dat hier mogelijk extra kosten aan verbonden kunnen zijn. |