Heb je jouw bestelling ontvangen, maar lijkt deze foutieve item(s) te bevatten? Sorry daar voor! Neem via klantenservice@leidingshop.nl contact met ons op. Maak daarbij meteen even een foto van het verkeerd ontvangen item, zodat we direct kunnen schakelen en natuurlijk naar een oplossing kunnen zoeken. Controleer je bestelling altijd direct na ontvangst op eventuele gebreken. Zichtbare gebreken moet volgens CMR-voorwaarden binnen 24 uur gemeld worden. Voor niet direct zichtbare gebreken heb je tot uiterlijk 5 dagen na ontvangst (waarbij de dag van ontvangst wordt meegeteld) om dit schriftelijk aan ons te melden.

In het geval van een incomplete levering kan het zo zijn dat je bestelling mogelijk verzonden is in meerdere pakketten. Je kunt in de track & trace gegevens zien of je zending uit meerdere delen bestaat. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan ook binnen 24 uur tot uiterlijk 5 dagen na ontvangst contact met ons op, dan zoeken wij het voor je uit.

Andere vragen