Binnen en buiten de garantieperiode kun je bij ons terecht voor garantie- en reparatieverzoeken. Indien de reparatie onder de garantie valt, zal deze vanzelfsprekend vergoed worden. Belangrijk om te weten: om aanspraak te maken op garantie, dient het artikel altijd in zijn originele staat te verkeren.

Voor defecten die buiten de garantie vallen of het gevolg zijn van eigen schuld, worden standaard onderzoekskosten in rekening gebracht. Aangezien deze kosten vooraf niet vaststaan, kunnen ze variëren.

Elk garantiegeval dient bij ons te worden ingediend, waarbij je een formulier ondertekent en we de procedure helder toelichten. Allereerst wordt een reparatieonderzoek gestart. Na dit onderzoek worden de problemen en eventuele extra kosten (indien dit niet onder de garantie valt) met je besproken. Zo kun je zelf beslissen of je de reparatie wilt laten uitvoeren.

Garantieaanvraag Gardena

Heb je Gardena artikelen bij ons gekocht, maar blijken deze niet naar behoren te functioneren? Dat is vervelend! Gardena heeft een eigen garantieaanvraag platform, zo kun je met je aanvraag rechtstreeks bij Gardena terecht, waardoor jouw garantieaanvraag nog sneller in behandeling kan worden genomen. Je kunt het platform via deze link bereiken.

Andere vragen