Leveringen via vrachtverzending hebben een levertijd van ca. 2 tot 3 werkdagen. Deze zendingen worden door een externe vervoerspartij ingepland en uitgevoerd. De bezorgtijden van de vrachtverzendingen worden tussen 07:00 uur en 18:00 uur van maandag t/m vrijdag. De bezorging vindt uitsluitend plaats tot aan de voordeur op de verharde weg. De bestelling zal aan de straatkant uitgeladen worden door de chauffeur. Op het afleveradres dient minimaal 1 volwassen persoon aanwezig te zijn voor ontvangst van de goederen en eventueel te helpen met het uitladen.

Belangrijke informatie vrachtzending

Ons assortiment bestaat uit een breed scala aan artikelen, waaronder producten die uitsluitend met (groot)vrachttransport geleverd kunnen worden. Dit maakt vrachtzendingen een essentieel, maar ook kostbaar onderdeel van ons transportproces, waaraan wij veel zorg en toewijding besteden. Wij begrijpen dat de verzendkosten aanzienlijk kunnen zijn. Daarom willen we benadrukken dat wij als webshop een eerlijke en lagere prijs hanteren dan de werkelijke kosten die wij voor deze dienst betalen.

Wanneer uitleveren niet mogelijk is

Het gereedmaken van een vrachtzending vraagt om zorgvuldige planning en de nodige aandacht van onze collega’s (of leverancier). Om onnodige ritten en verspilling te voorkomen, brengen wij €45,- administratie/annuleringskosten in rekening wanneer een vrachtzending niet geleverd kan worden. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren door:

  • Foutief ingevuld adres
  • Het weigeren van de bestelling
  • Niet aanwezig om bestelling in ontvangst te nemen


Neerzettoestemming

Wil je de levering op een specifieke plek rondom het huis hebben? Geen probleem, dat is mogelijk! We willen benadrukken dat het risico hiervan volledig bij de klant ligt en niet bij Leidingshop.

Niet thuis bij levering

De dag voorafgaand aan de levering ontvang je altijd een e-mail met de verzenddetails. Ben je niet thuis op het moment van levering? Dan neemt de bezorger telefonisch contact met je op, mits er een telefoonnummer beschikbaar is. In overleg kan worden afgesproken om de bestelling op een specifieke plek achter te laten. Is dit niet mogelijk, dan wordt er gezamenlijk naar een nieuwe afleverdatum gezocht. Houd er rekening mee dat wanneer uitleveren niet mogelijk is, er kosten in rekening worden gebracht zoals eerder genoemd.

Transportschade

Controleer bij levering van je bestelling de artikelen op eventuele beschadigingen. Zichtbare schade moet conform de CMR-voorwaarden binnen 24 uur worden gemeld. Voor niet direct zichtbare schade heb je tot uiterlijk 5 dagen na ontvangst (dag van ontvangt telt mee) tijd om dit schriftelijk aan ons te melden.

Klik hier om stap voor stap te lezen hoe je transportschade aan ons kunt melden.

Andere vragen