We streven naar maximale transparantie en daarom willen we direct duidelijk zijn: retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, behalve als de fout bij ons ligt. In dat geval vragen we je vriendelijk om vooraf contact met ons op te nemen, zodat we het voor je kunnen oplossen.

Het is belangrijk om te weten dat wanneer artikelen worden geretourneerd en het uiteindelijke orderbedrag onder het bedrag voor gratis verzending komt, de oorspronkelijke verzendkosten van de heenzending met terugwerkende kracht in rekening worden gebracht.

Retourkosten pakketdienst

Voor het retourneren ben je vrij om te kiezen welke pakketdienst je gebruikt, zoals bijvoorbeeld PostNL, DHL of DPD. De kosten variëren afhankelijk van de gekozen pakketdienst. Je kunt altijd de kosten opvragen bij de door jou gewenste dienst.

Retourkosten vervoersdienst

Indien je bestelling is afgeleverd via vrachttransport, moet deze ook op dezelfde wijze retour worden gestuurd, aangezien dit niet mogelijk is via een reguliere pakketdienst. Neem vooraf contact met ons op. Voor deze verzendmethode moeten we een aanvraag doen bij de transporteur. De kosten voor het retourhalen variëren vanaf €70.

Retourneren via de winkel in Bergeijk

Je kunt je bestelde artikelen ook retourneren bij onze afhaalbalie in Bergeijk. Zorg ervoor dat je bij het retourneren de factuur van je bestelling bij de hand hebt. Indien het gewenste artikel op voorraad is, is het uiteraard mogelijk om een artikel te ruilen.

Andere vragen